Wednesday, January 7, 2009

Untuk 'Aku' yang MASIH DIPINJAMKAN Tangan........

Assalamualaikum....

Salam tersebut ternyata di doakan keatas aku...Siapa ? Aku la...Aku yang sedang membaca post di dalam blog yang _________ (Aku dah pun isi jawapan yang paling sesuai)....Ya, aku....Aku lah yang sedang membaca dan sedang mengeja pula perkataan A - K - U....AKU...

Aku menjeling ke kanan...ke tepi sikit..bukan atas...tapi bawah...dan akhirnya aku dapat lihat...cukup panjang..tidak berubah....yang berubah mungkin hanya tona warna kulit kerana ataupun sedikit luka yang besarnya tidak melebihi diameter kuku jari kelingking aku sendiri.....



Itu perkara yang sudah menjadi satu perkara wajib bagi aku yang sedang membaca post di blog yang _________ (cikai @ entahpape)ini.......kalau tidak masakan terlemparnya aku ke sini....

Argh..tangan pinjaman ini...dialah yang bawak aku ke sini...perlukah aku menggerakkannya ke atas kekunci ALT dan satu lagi keatas kekunci F4 ? Supaya tidak perlu lagi aku memenatkan mata yg kejap lagi nak kena menghadap buku pula atas desakan hanya semata-mata untuk lulus ujian dunia...

Argh...usah disentuh pula bab mata...post ni cuma nak bermerepek tentang tangan....

Tanganku.....Aku yg sedang mempaca post merepek ini inginkan tangan seperti......




Oleh itu aku perlulah meringan-ringankan tangan ke GYM....(apa yg penulis ni merepek ni....ringan-ringankan 'KAKI' bukan tangan)

Asif...penulis blog ni bukannya merepek...dia maksudkan dgn meringan-ringankan tangan ke GYM ialah meringan-ringankan tangan untuk mengeluarkan....



Owh..baruku mengerti...Al-maklumlah..sape yg pernah pegi GYM mesti tahu yg bayarannya sememangnya _____________

Betullah..Aku pergi GYM bagus apa...Jap lagi bila tangan dah berketul..barulah boleh ujub dengan bangganya....

Bila nak angkat barang-barang berat..panggil aku..Orang kata berat..aku rasa ringan...time tu pun sesuai utk aku meng'ujub'kan diri.....

Tapi aku hanya satu je yg aku rasa berat nak pegang....sekali lagi diulang...



Aik ? Pergi Gym...satu alat nak sewa 1/2 jam..dah hampir seratus...apa yang jadi beratnya pulak tangan tu tetiba....

Tak..waktu nak keluarkan duit sewa alat kat GYM ringan...tapi tangan aku tetiba pulak rasa berat bila terpampang didepan mata sebuang bekas berstikerkan...



Argh....Aku...Aku...Apa nak jadilah dengan aku....
Tangan aku ni pinjaman je....bila2 boleh diambil semula oleh YANG MEMBERI PINJAM....

Sekian....
Wassalam.....
Jika diberi peluang oleh NYA....pasti aku akan sambung berceloteh tentang benda ni....

No comments: